انواع سیستم مدیریت محتوا

webshilk

محل تبلیغ شما چت روم رایگان


انواع سیستم مدیریت محتوا

ا

شاید برای شما سوال باشد که سایت های بزرگ مانند دانلود ها , میهن دانلود و... از کجا شروع شدن جواب سوال شما در اینجاست که بیشتر این سایت ها با وردپرس,جوملا,نیوک و... که در ادامه ی مطالب به شما این سرویس ها را معرفی می کنم ساخته شدن

این سرویس ها جهانی بوده و زبان php را پشتیبانی می کنند ولی سرویس های معمولی که برای ساخت وبسایت می باشند و زبان php را پشتیبانی نمی کنند مانند بلاگفا ,پرشین بلاگ,میهن بلاگ,... و زبان html را پشتیبانی می کنند

شما برای ساخت یک سایت قدرتمند باید از سرویس هایی که به شما معرفی می کنم استفاده کنید که برای ساخت اول باید هاست داشته باشید که هاست های رایگان هم وجود مانند gigfa و ... که در همین وبسایت هاست های رایگان معرفی شده اند

 


آموزش نصب و راه اندازیسروس های مدیریت محتوا در ادامه ی مطالب به صورت تصویری برای شما آماده شده

  به ادامه ی مطالب بروید

 




آموزش تصویری نصب وردپرس فارسی

 

نام سیستم :

سیستم ایجاد وبلاگ وردپرس - WordPress

توضیحات :

وردپرس يک نرم‌افزار انتشار شخصي پيشرفته در عين حال ساده و زيبا مي‌باشد، وردپرس يک نرم‌افزار آزاد رايگان و بازمتن است. گسترده‌گي افزودني‌ها، پوسته‌ها، مستندات و پشتيباني اين سيستم مديريت وبلاگ در آن حد مي‌باشد که آن را براي مديريت هرگونه وبلاگ يا وبگاه با هرگونه امکانات سازگار نموده است.

هدف گروه وردپرس فارسي ارايه خدماتي است تا وردپرس را به‌يک ابزار مناسب براي کاربران فارسي‌زبان براي انتشار نوشته‌هايشان و ايجاد وبگاه تبديل کند. شما مي‌توانيد بسته‌هاي افزودني وردپرس فارسي را بارگذاري کنيد و با افزودن آنها به نرم‌افزار وردپرس از يک سکوي انتشار کاملا فارسي لذت ببريد.

لینک های مفید :

 

توجه :

پس از نصب وردپرس، برای سازگاری بیشتر آن با سرویس های رایگان مراحل زیر را انجام بدهید :



 

 

 

آموزش تصویری نصب جوملا فارسی

 

نام سیستم :

سیستم مدیریت محتوای جوملا! - !Joomla

توضیحات :

جوملا! یک سیستم مدیریت فوق العاده تحت وب است که در ساختن وب سایت و دیگر برنامه های تحت اینترنت به شما کمک می کند. مهم تر اینکه جوملا یک برنامه open source  میباشد که به طور رایگان دراختیار همه قرار دارد.

بسته نرم افزاری جوملا! طوری طراحی شده که حتی کاربران عادی می توانند آن را به سادگی نصب کنند. اکثر کاربران در نصب و استفاده از نرم افزار ما به مشکلی بر نخورده اند و کاربران مبتدی از پشتیبانی فراوان برخوردارند. ما از جمعی فعال و علاقه مند، بیش از چندين هزار نفر کاربر و برنامه نویس در انجمن هاي خود برخورداریم که این تعداد همواره در حال افزایش است.

هنگامی که جوملا! نصب و آماده به کار شد، حتی کاربران مبتدی میتوانند به سادگی محتوا را اضافه و یا ویرایش، عکس ها را بروزرسانی و اطلاعاتی را که جربان حیاتی شرکت شماست کنترل کنند. هر شخصی  با دانش مقدماتی پردازش متن میتواند یک سایت مبتنی بر جوملا! را مدیریت کند.

توسط یک واسط مبتنی بر مرورگر اینترنتی شما قادر خواهید بود تا به راحتی مطالب یا اخبار جدید را اضافه، صفحات پرسنلی، لیست مشاغل و عکس های محصولات را کنترل و تعداد نامحدودی بخش و مطلب روی سایت خود ایجاد کنید.

لینک های مفید :

 



آموزش تصویری نصب مامبو فارسی

 

نام سیستم :

سیستم مدیریت محتوای مامبو - Mambo

توضیحات :

مامبو مشکل بزرگ ساخت و اجرای یک وب سایت قوی را آسان میکند. دلیل اینکه خیلی ها از آن استفاده میکنند همین است. اما اگر شما تا حالا از یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) استفاده نکرده اید ممکن است در ابتدا فکر کنید خیلی کارهای ساده در این سیستم مشکل تر شده است.

این سلسله موضوعات برای کسانی است که برای اولین بار مایلند از یک سیستم مدیریت محتوا بطور جدی استفاده کنند کاملا ضروری است.

لینک های مفید :

 



آموزش تصویری نصب Drupal فارسی

 

نام سیستم :

سیستم مدیریت محتوای دروپال Drupal

توضیحات :

دروپال از قدرتمندترين سيستم هاي متن آزاد هست که مورد توجه بسياري از برتامه نويسان و توسعه دهندگان قرار گرفته و در سال هاي اخير بعنوان برترين سيستم اپن سورس  زبان  php شناخته شده است.
دروپال نزد توسعه دهنگان  تحت عنوان يک پلتفرم  بسيار قدرتمند شناخته مي شود زيرا با
وجود انعطاف بسيار بالاي آن کار با آن مشابه کار با زبان هاي ويژوال هست .
تيم ايران دروپال مسئوليت بومي سازي اين سيستم را در ايران بر عهده گرفته و در راستاي هدف خود
( هر فارسي زيان يک سايت ) با کمک شما گام برخواهد داشت.

لینک های مفید :

 



آموزش تصویری نصب PHP-Nuke فارسی

 

نام سیستم :

سیستم مدیریت محتوای نیوک PHP Nuke

توضیحات :

phpNuke يک Web Portal سيستم هست. که به شما اجازه ميدهد سايتي کاملا ديناميک داشته باشيد. phpNuke يک سيستم کاملا انعطاف پذير و قابل Customize کردن مي باشد. اين سيستم از يک هسته اصلي و تعدادي موژول اصلي که دور هسته قرار گرفته اند تشکيل شده. اين سيستم حاصل سال هاي مديريت سايت Linux Preview مي باشد. Nuke (اول اسمش uke بوده)در ابتدا در زبان Perl نوشته شده است.

لینک های مفید :

 



آموزش نصب PHP Fusion فارسی

 

نام سیستم :

سیستم مدیریت محتوای PHP Fusion

توضیحات :

فیوژن از سيستم هاي مدیریت محتوا هست که مورد توجه بسياري از برتامه نويسان و توسعه دهندگان قرار گرفته و در سال هاي اخير شناخته شده است.
فیوژن نزد توسعه دهنگان  تحت عنوان يک پلتفرم  بسيار قدرتمند شناخته مي شود زيرا با وجود انعطاف بسيار بالاي آن کار با آن مشابه کار با زبان هاي ويژوال هست .
تيم AlaviWeb مسئوليت بومي سازي اين سيستم را در ايران بر عهده گرفته و در راستاي هدف خود ( هر فارسي زيان يک سايت ) با کمک شما گام برخواهد داشت.

لینک های مفید :

 




آموزش تصویری نصب زوپس فارسی


نام سیستم :

سیستم مدیریت محتوای Xoops

توضیحات :

برنامه مدیریت محتوای زوپس، یک نرم‌افزار آزاد قدرتمند ‌است كه با زبان پی‌اچ‌پی و با استفاده از پایگاه داده مای اس‌کیو‌ال برای راه‌اندازی وب‌گاه‌ها نوشته شده است. این نرم‌افزار از یک ساختار وابسته به بسته‌های جانبی (یا ماژولار) استفاده می‌کند که به کاربران، اجازه‌ی ویرایش و بروزرسانی وب‌گاه خود را می‌دهد. زوپس تحت اجازه‌ی عمومی همگانی (GPL) منتشر می‌شود و برای استفاده‌، ویرایش و توزیع همگان آزاد است. پروژه‌ی زوپس توانست مقام اول در زمنیه‌ی توسعه را در جایزه‌ی بهترین انجمن سال 2006 که توسط وب‌گاه سورس‌فورج‌دات‌نت ارائه می‌شود، کسب کند.

لینک های مفید :

 



 

سیستم مدیریت محتوا رها ایرانی

 

این سیستم در حال ساخت می باشد و شما می توانید با مراجعه به لینک زیر از ساخت آن با خبر شوید

 

 

http://www.rahnemoon.com

 



 

 

سيستم هاي مديريت محتوا :

 

نام سايت رسمي پشتيبان فارسي
WordPress ورود به سايت ورود به سايت

 

 

نام   سايت رسمي پشتيبان فارسي
! Joomla   ورود به سايت ورود به سايت
Mambo   ورود به سايت ورود به سايت
Drupal   ورود به سايت ورود به سايت
PHP-Nuke   ورود به سايت ورود به سايت
PHP-Fusion   ورود به سايت ورود به سايت
Xoops   ورود به سايت ورود به سايت
WordPress

 



می پسندم نمی پسندم

تعداد بازديد : 285

تاریخ انتشار: سه شنبه 18 فروردين 1394 ساعت: 21:15

برچسب ها : ,
نظر

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










دوستان و همکاران

با مرجع گرافیک دوست شوید !

محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوهای شما محل لگوی های شما
تمامی حقوق سایت و قالب برای((webshilk)) محفوظ می‌باشد و هرگونه سؤاستفاده و کپی برداری پیگرد قانونی دارد | کپی رایت ۲۰۱۳